2014. január 27., hétfő

Jennifer L. Armentrout: Ónix



Szerző: Jennifer L. Armentrout

Cím: Ónix (eredeti cím: Onyx)

Sorozat: Luxen 2.

Kiadás:
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve: 2013

Fordító: Miks-Rédai Viktória

ISBN: 978 963 373 631 9

Fülszöveg:
Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…
Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.
De nem ez a legnagyobb problémánk.
A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, akkor nekünk annyi. Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van.
És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.
Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak, vagy hallgassak? Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el? És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmiek?
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.
Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat…

Vélemény:

A Luxen sorozat első része olvasás után – sőt, már olvasás közben is – az egyik kedvencemmé vált. Nagyon vártam a folytatást, és nem is okozott csalódást. Azonban sok minden változott a véleményemmel kapcsolatban az Obszidián óta.
Az első rész után úgy gondoltam, Katy remekül kezeli az amúgy elviselhetetlenül nagyképű és bunkó Daemont, amiért nem omlik azonnal a karjaiba, mikor csettint, mi több, még annak is kifejezetten örültem, hogy a könyv végén nem jöttek össze és élnek boldogan utána, míg várhatóan a második részben nem történik valami, ami megbolygatja a boldogságukat. Istenem, hány ilyet olvastunk már…?  Ezzel szemben az Ónix mind a 470 oldala alatt úgy tűnt, ezúttal Daemon az, aki tudja, mit akar, aki hajlandó változni Katy kedvéért, és be akarja bizonyítani neki, hogy nem csak a kötelék miatt akar vele lenni, és éppen a lány az, aki képtelen egy épeszű döntést meghozni. Azt mondja, nem kell neki Daemon, de minden tízedik oldalon a karjaiba omlik. Egyszerűen az őrületbe kergetett ez a lány!
Daemon viszont azt kell mondanom, hogy abszolút fejlődőképes. Még a féltékenységét is remekül csinálta. Elképzelni sem tudtam volna, hogy ennyi B betűs név létezik :D Egyértelműen ez volt a könyv fénypontja! Zseniális húzás.
A mellékszereplők pedig, mint Dee, Lesa, Carissa és Katy anyukája, továbbra is szuperek. Nagyon beleillenek ebbe az egész világba, szerintem ők adják a normális világgal való kapcsolatot, ami tökéletes ellenpontja a luxenek életének és múltjának.

A könyv abszolút jól sikerült! Az első rész mindenképp jobban tetszett, de csak annyival, hogy az kedvenc lett, ez pedig „csak” tökéletes. A fordulatok nagy részére abszolút számítani lehetett, de ennek ellenére remekül volt megírva és maradtak meglepetések is. Sőt még olyan is volt, hogy annyira elmerültem a könyvben, hogy mikor a fordulat, amit már az elejétől tudtam és vártam, bekövetkezett, meglepődtem. A befejezés azonban ezúttal is emberkínzás. Már a gondolat is megőrjít, hogy hónapokat kell várnom, míg a harmadik rész megjelenik magyarul!!

Deaon borítómodellje pedig továbbra is szuper :) Bár nekem ez az angol változat jobban tetszik.

Értékelés: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése